Tuesday, January 25, 2011

:: -___- ::


Hari ini......
Ku titipkan sebuah luahan perasaan....

Yang mana....
hari ini.....
aku dikecewakan....
kepercayaan yang ku berikan..
hancur musnah......

Namun...
terlintas dibenak fikiran...
Adakah kepercayaan itu akan kembali....??
Mungkin ya...
kepercayaan itu akan kembali....
Jika dia bersungguh-sungguh...
mengembalikan kepercayaan itu...

Rasa x terubat prasaan ini....
bila mengetahui hal sebenar......
Rasa x boleh untuk aku...
menerimanya.......
Kenyataan sebenar....
bahawa semua ini terjadi.....

Sebuah rahsia yang terungkap......
yang begitu ku x pernah trlintas...
di benak fikiran.....

Ya Allah....
Adakah semua ini...
berlaku atas dosa-dosaku...
yg lalu tnpa aku sedari....

Jika YA......
ampunkan aku Ya Allah....
aku pasrah....
aku redha dgn dugaanmu ini....

Aku percaya...
disebalik dugaanmu ini....
ada hikmahnya.....

Aku bersyukur padamu...
Ya Allah.......


azzua/11..
(jiwa lara)


No comments: