Wednesday, June 20, 2012

::Bila Takde Air::

Assalamualaikum..;)
Hi semua..

Hari ni masuk dua hari rumah den takde air..aduhai..cepatla ade air..cepatla ade air..air sangat diperlukan sekarang..tersangat2..=='

Bila xde air mcm ni baru tau betapa pentingnye air tu. Air nak masak, basuh baju, minum, mandi, cuci2..alahai..need air..neeeeeeeeed ! Ha..padan muka kau azua ! Air xde, tak mandi la kau sampai malam. Ha? Tak mandi sampai malam..ohhh nooooo..sungguhla dahsyat ! Hahaha

Masa ni otakku tengah berangan-angan tunggu depan paip mengharapkan air kluar dgn lajunye macam ni :-


Waaaaa..alangkah syiioookknyeee jika begini ^_^

Hah ! Dikala ini otakku ligat membayangkan kalaula rumah ku yg indah ini ade peringi..waaaa..untung jgk..mcm ni :-


Haha..tapi mcm ni nostalgia sikit kan..mst den takut..kebersihannya mcm tak terjamin je ni..huhuhu..oooohooii..haha

Tapi-tapi baik buat yang mcm ni..air pun bersih jewww kot..kot la..huhu :-


Tapi kan2..kalau termasuk dalam ni bleh sesangat mengundang bahaya..uhuhuhu :D


.: Ok ! sudah2..mengarut2 je den nih..oh..ni semua sebab xde air..haha ! ok dhla..bye semua (abaikan cerita mengarut saya) :D


3 comments:

Kopi Adrenalin said...

haha!sabaar lah ye dengan dugaan.hehe

follow sini ya.. :)
do follow me back ya

Mieya Atiera said...

Kesiannya takde air.

Cik Wawa said...

kopi adrenalin : haha..tula..takpe2..sabar2..huhu..ok..nnt sy follow u blik ;)

mieya : tu la..ksian kn? huhu ;)