Sunday, July 15, 2012

:Kerinduan nak bace-bace novel::

Assalamualaikum semua..:)

Malam ini sesungguhnye diri ini sedang kerinduan nak baca-baca novel. Ohoiiii..rinduuuuuu..baklaaa novel banyak-banyak. Aku nak novel. huhu . Sesungguhnye kalau dah baca novel tu memang tak ingat dunia. Novel memang mainan perasaan semata-mata, but it's okla untuk suka-suka kan. Tak terbawak-bawak sampai dunia realiti punn. 

Lagi kalau baca novel tu sampai guling-guling gelak. Suka sangat la katakan sebab jalan cerita dia lawak..hahaha . Tapi kalau novel tu jalan cerita dia sedih , aduhaiii..meleleh air mata mak nak..huhu..sedih kan , mestila mengalir air mata ni..huahuahua . Lagi satu plak kalau novel tu cerita ganas , or banyak konflik..wooo..perasaan marah tu mesti timbul punye kn? kn? . And..and..and..ade satu lagi part kalalu cerita loving-loving..haha..mesti tersenyum-senyum sendiri. ahahaha :D

Kalau dapat macam ni kan seronokkkk...nakkkk...



Kalau dapat novel banyak macam ni memang tak bergerak kemana la..kawan ajak pi jalan-jalan pun kompem tak mahu..kihkihkih :D




2 comments:

MAI'sarah said...

mai pun dah jarang2 baca novel sekarang...takde masa..
baru2 ni ada baca jugak, tapi nak habiskan satu novel ambil masa seminggu baru habis. kalau dulu sehari dua jek dah boleh habis...
rindu jugak nak baca novel banyak2...kalau dapat voucher lagi mesti nak beli..last beli time dapat voucher haritu la...hehe

Cik Wawa said...

kan? samala..hihi..takpe..tggu byk mse terluang lah bru bleh bce novel byk2 ginih :)