Monday, June 17, 2013

::Ramalanku Benar Belaka::

Assalammualaikum semua :)

Happy Monday ^^

Akhirnya setelah sekian lama, bertukar jugak lagu blog nih. Jiwang tak? Haha. Actualy takde berkait kisah cinta pun lagu ni buat diri ini. Tapi lagu ni lagu last, berpisah dengan kawam kawan. Bila buka lagu ni, ingat kawan kawan semua. Ouhh,,aku dah start rindu mereka semua. Allah..kuatkan diri ini. Sudah lumrah bertemu dan berpisah. Aku harus redha dan terus mendoakan kawan kawan. Apa apa pun kenangan kita selama 3 tahun takkan ku lupakan hingga akhir hayat diri ini.


Friends ;)






Kat sini aku letakkan lirik lagu ni supaya lagi feeling nak layan lagu ni. Huahuahua :D

Lirik Ramalanku Benar Belaka - Umbrella

Hingga ke saat ini
Pelbagai persoalan
Tak henti melanda
Untuk ku memikirkannya

Kau memilih diriku di atas dasar apa
Apakah kerana cinta
Atau pelepas sepi cuma

Seumpama dedaunan yang telah gugur bertaburan
Membiarkan ranting dimamah usang
Apakah semua itu akan terjadi padaku
Andainya benar maka tepatlah apa yang kuramalkan

Waktu bersamamu banyak benar kenangan yang kita ciptakan bersama
Dan satu darinya engkau bersyahdu
Bahawa aku takkan kehilanganmu
Susah payah kita semai benih cinta
Menempuh dugaan
Akhirnya kau tinggalkan
Sia-sialah ku bina istana cinta
Andai insan lain di hatimu bertakhta

Hingga ke saat ini
Ku masih mengenangkan
Detik-detik terindah
Kesudahan aku parah



"Be strong and smile at life even though it hurts sometime" ;)

Ok semua. Stay cool. Stay strong. Keep calm.

Bubye semua. Assalammualaikum ^^

No comments: