Thursday, March 15, 2012

::Bila "MALAS" Datang n Tak Mau Pergi ! ::

Assalamualaikum semua ;)

"MALAS" satu benda yang datang dalam diri yang saaanngggaatt susah nak elak..alahai..memang susahla nak elak. Bila malas, apa pun tak boleh, apa pun malas kan..hehe..ni la berlaku dalam diri den ni..tak dapat nak elak la kan. Tapi memang kena kuatkan semangat untuk elak rasa malas ni.

Hah ! Kalau dah malas sangat buat macam ni :p


Motivate diri sendiri dengan buat macam ni!


Mungkin ini ;)


Dan ini yang sebenarnya ;)


Haa..ni la ubat dia..meh..kita amalkan doa ni..moga kita dapat hindar sifat malas;)

Doa hindar sifat malas :
Bismillahhirohmannirahim..

- Ok, bagi mereka yang malas-malas macam saya jugak..hehe..kita kena kuatkan semangat elak rasa malas nih -

Ok..tu je untuk hari ni..wassalam ^_^

2 comments:

ibn suhaimi™ said...

Salam alaiki azua...bagus...usirlah malasnya itu iya...

saya doakan mudah2an mencapai target dalam bidang yang ingin diceberi...USAH jemu menulis...iay

Cik Wawa said...

Wslm..ye..insyaAllah..terima kasih banyak2 kerana telah memberi sokongan pd sy..;)