Sunday, March 17, 2013

::I Love Kentang ! ;) Part 1::

Assalammualaikum semua ;) Bertemu lagi kita..;)) 

Sesungguhnya diri ini adalah seorang yang gilerr kentang, memang feveret sejak duluuuu. Kentang tersangatlah sedap sehingga mnjilat jari bila makan kentang. Tak kisahla kentang goreng ke, kentang putar ke, kentang rebus ke, or ape-ape lah yang berkaitan dgn kentang. Ouhhh sungguh yummyyy makan kentang ;) Tak kisahla pada mereka diluar sana yang berkata-kata makan kentang tu tak bagus ke, menggemukkan ke, or ape sajalah...yang penting saya suka makan kentang ! Feveret ok ! ;))

Jom tengok ni, pastinye kalian menginginkannyeee..hehe ^^

inilah dia yang dinamakan kentang..haha :D

 Kentang goreng ;)


Cheezzyyy wedges yang menyelerakannn..i wanttt !!


Kentang putarrr..peewwiitt ;))

Kentang rebus yg nikmat ;)

Sup kentang ! nikmat dimakan dikala tengah panas2 n hirup kuah dia ;)

 Sambal goreng, ade kentang yang penting ! Biasa buat time2 ade kenduri je ni kalau orang jawa la..hehe..saya jawa ok ! ;)

Kentang masak sambal sungguh menyelerakan ;)

 Ouhh..lazat !
Bingka kentang ;))
Kari letak kentang ;))
Gulai letak kentang ;))
 Kerepek kentang ;)
 Karipap kentang ;)

Dannn macam-macam lagi kentang boleh dipelbagaikan dalam masakan..bestkann? ;)

Bagi yang gilerr kentang macam saya, marila kita pelbagaikan jenis masakan dengan menggunakan kentang ;D




2 comments:

mawar yus said...

kelakar plak baca entry ni.
Tgh cari resipi sambal tempe jawa terjumpa plak blog ini.. anyway..anda telah menggeletek hati kecil saya.

wawa said...

Haha. Terima kasih sudi singgah blog saya. Kentang mmg feverettt foreverrr. Hihi