Sunday, September 22, 2013

::Al Kisah Meow::

Assalammualaikum semua :)

Bila si Meow duk usha usha nak tidur mana malam nih :*

 Meow : eh, macam best je atas katil ni utk beradu malam nih. 
 Meow : Kakak Jua, kita rasa kita nak tidur atas katil la malam ni dengan kakak. Bleh tak?
Aku : Ikut suka kau la meow. Tidur atas katil boleh, kat bawah pun boleh. Heh
 Meow : Macam tak bagi je kita nak tidur atas katil, tak ikhlas jek jawab tu. Takpelah..:/
Aku : Heh, mana ada meow. Meh la sini tidur dengan kita :))
 Meow : Tapi tak apelah. Macam tak best je atas katil tu. Takpe takpe.
 Meow : Takpe la kak Jua, sini port baik punya. Best kat sini. Jangan risaukan kita eh. Kita tidur sini je ye :)
Aku : Haaa..dah syok nampaknye si meow tidur kat handbag den. Aihh. Tak ape la meowww :)

Hahaha, ntah pape je cerita aku ni. Meow ni jadi mangsa pulak ye. Melayan diri sendiri yang sedang kebosanan. Kucing ni jugak jadi bahan citer aku. Hehe, sorry meow sayang. I buat u popular kejap masuk dalam blog i. Heh ! Ok korang. Bye ;)

No comments: