Sunday, October 9, 2011

::Posting::

Hai semua...

Lama rasanya tak update blog ni. Hari ni rasa nak menaiplah. Walaupun sibuk nak exam tapi nak study giler2 macam orang lain tu memang tak la..study biasa2 sudah..hihi.. Emm..pape pun hari ni kiranya nak meluahkan perasaan la. Perasaan tak puas hati, geram. Semuanya pasal posting ! Tak sudah-sudah lagi. Apa lagi yang mereka nak kecoh-kecoh lagi pun tak tau la, even dah tau tempat masing-masing mana nak pergi pun masih nak bertelagah lagi.

Tapi biasa la kan manusia, tak ade yang puas dengan apa yang mereka dapat. Tapi pada saya, walau ape pun saya bersyukur sangat, walaupun saya tak dapat tempat yang saya nak untuk posting kali ni tapi saya dapat pilihan kedua yang lebih baik. Alhamdulillah. Bersyukur sangat2..;)

Hospital Putra Batu Pahat, dulu semester 1 gi posting kat sana sekarang gi lagi. Tak apelah. Dapat duk rumah hari2 jumpa mak dengan abah. Best !! makan pun free..hihi..xpyah susah2..^_^ 

Pape pun buat kawan2 yang lain selamat menjalankan ugas di hospital masing2..hihi..bekerja lah dengan hati yang ikhlas..;)





2 comments:

- said...

selamat berposting :D

Azzua said...

thnks shalina..;)