Tuesday, September 27, 2011

::Bunga::

Assalamualaikum....

Hai kawan-kawan semua...

Hari nak cerita tentang bunga. Motif ? Takde motif. Just saja-saja n suka-suka. Huhu...
Bunga memang satu benda yang indah. Sejuk mata memandang sebab dia sangat cantik. Sungguh sempurna ciptaan tuhan yang maha berkuasa. Alhamdulillah..;) 

Perempuan..memang tak lari dari bunga. Ianya sangat sinonim. Saya sendiri sebagai seorang perempuan sangat suka bunga. Sebab apa ? Sebab bunga cantik, sebab dia berseri-seri. Lagi-lagi bila waktu pagi dia mekar segar. Best je tengok..^_^

Bila dalam bercinta pula, biasanya si lelaki beri bunga pada kekasihnya..huhu..haaiisshh..rasa jiwang pulak..haha. Bagi saya kalau bercinta tu tak semesti bagi bunga. Yang penting hati yang ikhlas dalam bercinta. Tak bagi-bagi bunga pun tak apa. Bukan bermakna tak bagi bunga tu tak sayang..kn ? kn ? hihi..Eh2..dah merepek pulak...=_____=

Sebenarnya just suka-suka nak cakap pasal bunga je. Tapi kalau dapat gi taman bunga kan seronok. Serius best. Ish teringin pulak. Gerenti ambi lgambar banyak2.. Huhuhu..Bunga...............








.: Suka tengok bunga-bunga..^_^

2 comments:

~AmyLiana86~ said...

cantiknyer bunga2 tu..hehe

Cik Wawa said...

cntik kan..sukeee..;)