Thursday, June 9, 2011

::Photoshop::

Assalamualaikum smua..;)

Kwan-kawan, hari ni saya berjaya "menggodek" photoshop ni ha. Setelah sekian lama saya cuba mengedit gambar kat photosphop ni yang saya tak juga saya pandai! Huh! sampai geram dengan diri sendiri sebab tak pandai-pandai nak menggodek photoshop nih. Alhamdulillah akhirnya berjaya juga. Walaupun saya tak pernah belajar pun tentang photoshop ni, tapi syukur alhamdulillah saya boleh juga buat walaupun terkial-kial dan tak sesempurna macam orang yang belajar..hehehe.. Alhamdulillah..THANK YOU ALLAH..;)


Hasil photoshop saya..hihi..walaupun tak ok mana pun tapi boleh la kot, budak baru belajar kan..hihi;)

4 comments:

Unknown said...

comel.. :)

Azzua said...

hehe..biasa2 aje..;)

irwanmiswan said...

buatkan saye punye hehe

Azzua said...

ha? hihi..sy pun bru blajar2 bt..msh trkial2 lg..hihi