Wednesday, August 17, 2011

::Handphone::

Assalammualaikum kawan-kawan semua..hai3..;)

Hari ni cerita pasal HANDPHONE pula. Cerita tentang hp ni klakar pula hari ni secara tak sengaja beli handphone baru. Orang lain beli handphone mahal-mahal, canggih-canggih, touch screennnnnnn punya. Tapi saya beli handphone RM59 je. Samsung. Amacam? Ok x? Hihihi..ala, cukup la untuk sms n kol..hihi..bukan nak apa sangat pun kan. Janji hanphone tu bleh guna untuk kol n sms. Handphone samsung ni best sgt pada saya sebab keypad dia best, memudahkan saya untuk menaip msg. Laju je bila taip msg..hihi ^-^. Lagi satu design dia pun cantik, comel je, ringan plak tu. Senang nk masuk poket. Nak campak2 pun senang masuk dalam beg. Like~~~~~




.:thnks 2 Mr. Zulhelmi Anuar sbb cdgkan beli hp ni..hihi..;):.

9 comments:

asnizaziz said...

oklah,asal tahan lasak kan, xyah beli mahal2.. sy pulak pakai henpon nokia 3310..baling kat diinding pon bole pakai lagi..hehe XD

Hang Leo said...

hp mcm ni lagi mudah nak mesej dari hp mahal2 tu...so,bek utamakan keselesaan daripada kecantikan hp semata-mata,hehehe

Cik Wawa said...

asnizaziz : btl3..asal thn lasak..senang n mudah je..hihi..;)

hang leo : btl2..stujuk2..hihi..:)

n.i.k said...

ok la 2. nset cantik pon kdg2 bukan tahan lasak hihi..

Cik Wawa said...

btl2..tau xpe..:)

shalina said...

awakk ! kite pon baru beli phone tapi touch..samsung corby ...weee..tapi mmg susah nak msg....hihi..btw, best kan dapat phone baru...godek godek sampai expert :)

Cik Wawa said...

ye? wahhh..best tu..hihi..xpe..godek2..jgn x godek..hihi

e k i n said...

Murahnya!! ingatkan takde handpon semurah tuh.. hhehe. Btw, cantik handfon tuh..

Cik Wawa said...

2la..murah kan..dh la murah..keypad dia pn best je..cepat je nk taip msg..;)