Thursday, September 8, 2011

::Mencari Kekuatan::

Hai semua...

Malam-malam update blog ni bkn ape, cuma tiba-tiba berfikir tentang diri sendiri. Berkata "ye, aku makin gemuk, berat badan aku pun dah meningkat..hmm..". Bila jumpa kawan-kawan yang dah lama tak jumpa drang semua mesti terkejut tengak cik wawa yang gemuk ni. Nak bandingkan dulu, dulu pun gemuk tapi sekarang lagi gemuk..huhu..

Tapi nak salahkan sape-sape pun tak boleh, salahkan diri sendiri sebab makan tu main bantai je. Tak jaga makan langsung. Dulu adala sekejap try diet, alhamdulillah menjadi. Rasa kurus la sikit. Tapi lepas tu lupa pula sedang "berdiet" main bantai je makan. Bila dah sedap je makan terlupa terus diet tuh. Apala cik wawa ni kan..hadoooiiii...>.<!!

Bila jumpa kawan-kawan lama, habis la jadi bahan drang. Memang kena habislah ! Sabar jela kan waktu tu. Tapi takpelah, walaupun macam tu cik wawa tak terasa hati pun. Apa yang drang cakap tu cik wawa buat pembangkit semangat untuk kurus semula macam dulu. Ada baiknya drang buli-buli tu, jadi cik wawa sedar, daripada drang senyap je tak cakap pape cik wawa nanti jadi tak sedar yang cik wawa ni sebenarnya gemuk. Thanks la korang semua. Sayang kat korang <3 ^_^






Comelnyee la budak2 ni..nak tarik-tarik je pipi dia..;)


Walau macam mana pun, cik wawa selalu berdoa pada yang Esa agar diberi kekuatan dalam proses nk diet semula. Yela, apa-apa pun Allah yang berkuasa. Kita hanya merancang dan berusaha. Biasanya dalam tempoh sedang berusaha tu byak betulkan dugaannya. Dugaan nmpk makanan sedap-sedap, dugaan kawan-kawan, dugaan mereka-mereka yang berkata untuk mematahkan semangat bagi yang sedang berusaha ni..hmm..takpe2, CIK WAWA kena KUAT !! CAIIYYOK2 buat diri sendiri..^_^

Thank You Allah <3

2 comments:

surf-fix @ ibnu marzuki.. said...

caiyok2 cik azzua!..^_^...

its 4 ur own good right...:)

Cik Wawa said...

yup2..thnks syafik..;)